تعمیر موبایل در مشهد

با ثبت درخواست تعمیر موبایل در مشهد توسط شما کارشناسان ما در اسرع وقت با شما تماس خواهند گرفت. یا می‌توانید با شماره ۳۸۴۵۶۹۶۹-۰۵۱ و ۰۹۱۵۲۲۸۹۵۰۰( واتس آپ) تماس حاصل فرمایید .

تعمیر گوشی موبایل در مشهد

امروزه تعمیر موبایل در مشهد و دیگر شهر های ایران با افزایش تکنولوژی انواع گوشی‌های موبایل و تبلت‌ و فراگیر شدن لوازم جانبی آن ها، نیازی مهم تلقی می شود و می توان به تعمیرات موبایل به عنوان یکی از ضروری‌ترین و تخصصی‌ترین مشاغل در دنیا توجه کرد. از این جهت، یک تعمیرکار متخصص گوشی موبایل باید مهارت کامل برای تعمیر انواع برندهای موبایل از نظیر: اپل، سامسونگ، هواوی، شیائومی و … را داشته باشد تا عیب یابی و تشخیص مشکل گوشی به طور دقیق و درست انجام گردد.

پوستر تصویر گوشی شیائومی برای تعمیر موبایل شیائومی- کاوش آنلاین

تعمیر گوشی موبایل شیائومی در مشهد

پوستر تصویر گوشی آیفون برای تعمیر موبایل آیفون- کاوش آنلاین

تعمیر گوشی موبایل آیفون در مشهد

پوستر تصویر گوشی هوآوی برای تعمیر موبایل هوآوی - کاوش آنلاین

تعمیر گوشی موبایل هوآوی در مشهد

پوستر تصویر گوشی سامسونگ برای تعمیر موبایل سامسونگ - کاوش آنلاین

تعمیر گوشی موبایل ساسونگ در مشهد

برای  اینکه بتوان یک موبایل را به صورت دقیق تعمیر کرد باید هم مشکلات نرم افزاری و هم سخت افزاری آن چک گردد. در بعضی مواقع شخص تعمیرکار فقط به یک قسمت تسلط داشته که در این صورت نمی‌تواند تلفن همراه شما را به صورت کامل عیب یابی و تعمیر نماید و برای جلوگیری از این مشکل بهتر است به مراکز تعمیرات تخصصی موبایل در مشهد و دیگر شهرهای ایران مراجعه نمایید.

پوستر تعمیر موبایل در مشهد
پوستر تعمیر موبایل در مشهد

یکی از معتبر ترین و مجهز ترین مراکز تخصصی تعمیر موبایل در مشهد، مجموعه فنی کاوش آنلاین با نام قدیمی کاوش تیم واقع در احمدآباد می باشد.

مجموعه تخصصی و فنی عیب یابی موبایل کاوش دارای مهندسین و تعمیرکاران ماهر و با تجربه است و این موضوع باعث شده است تا بیشتر مراجعین برای تعمیر گوشی، از خدمات این مجموعه رضایت داشته باشند.لازم به ذکر است که تمامی برندهای گوشی و تبلت در حضور مشتریان بررسی شده و در کمترین زمان ممکن تعمیرات آن انجام می‌شود. همچنین تمامی قطعات مورد استفاده جهت تعویض با کیفیت و اورجینال می‌باشد.

تعمیرات نرم افزاری موبایل در مشهد

امروزه به طور میانگین هر نفر حداقل بیشتر از ۲ ساعت در روز از موبایل استفاده می‌کند و این حجم زیاد استفاده از تلفن های هوشمند، باعث بروز مشکلاتی در آن ها مانند: هنگ کردن، سنگین کار کردن گوشی و … شود. و این موضوع افراد را دچار کلافگی و سردرگمی خواهد کرد. در صورت مواجه شدن با مشکلات نرم افزاری موبایل می‌بایست از تعمیرکار حرفه ای نرم افزار کمک بگیرید که در کمترین زمان و بهترین کیفیت مشکل شما را حل نماید. تعمیرات نرم افزار موبایل و تبلت تقریباً مشابه هم بوده و بیشتر ایرادات با آپدیت اندروید (مخصوص گوشی‌های اندرویدی) و یا آپدیت گوشی‌ها اپل رفع خواهد شد، همچنین در بعضی مواقع باید ریست فکتوری  یا همان بازگشت به حالت کارخانه بر روی گوشی انجام شود تا بتوان از آن استفاده کرد.

گاهی اوقات نیز مشکلات فراتر از این موارد بوده و بعضا اصلا گوشی روشن نمیشود که بتوان چنین کاری کرد. اگر با چنین مشکلی مواجه شوید باید گوشی موبایلتان را به جای معتبری که دارای بهترین تعمیرکاران موبایل هستند برده و مشکل خود را بیان نمایید، زیرا در این مواقع احتمال خرابی کامل موبایل نیز وجود دارد.

تعمیر انواع موبایل در مشهد
تعمیرات سخت افزاری انواع موبایل هوشمند در کاوش آنلاین

تعمیرات سخت افزاری موبایل در مشهد

به دلایل مختلفی امکان آسیب نرم افزاری و سخت افزاری موبایل وجود دارد.

مشکل افتادن گوشی موبایل در آب

 یکی از مهم ترین و شایع ترین اتفاقات خرابی، گوشی‌های آب خورده است زیرا احتمال خرابی کلی برد و سوختن آن در موبایل  وجود دارد.

ضربه خوردگی و شکستگی گوشی موبایل

در موبایل‌های شکسته شده و ضربه خورده، اغلب مشکل تاچ ال سی دی و پرش آنتن و شارژ نشدن رخ می‌دهد. در این موارد در صورت وجود قطعات جانبی و با کیفیت گوشی مورد نظر در بازار، این مشکل نیز قابل رفع شدن می باشد.

مشکل سوکت، باتری و دوربین در موبایل
از دیگر مشکلات موبایل و تبلت ها، خرابی قسمت هندزفری، بلوتوث، مموری و مشکلات باتری و دوربین بوده که نیاز به بررسی اولیه و عیب یابی و سپس تعمیر توسط تعمیرکار متخصص را دارد.

مشکل ضعیف شدن صدای گوشی

 اگر با مشکلاتی از نظیر کم شدن صدای موبایل و یا ضعیف شدن صدای خروجی هنگام صحبت کردن با گوشی مواجه شدید به احتمال زیاد با سرویس کردن گوشی موبایل شما تعمیر خواهد شد که حداکثر یک ساعت برای سرویس کامل موبایل زمان لازم دارد.

آیا برای تعمیر موبایل باید گوشی باز شود یا نیازی به این کار نیست؟

در بعضی از مواقع تعمیرکار موبایل ابتدا گوشی را بدون باز کردن چک کرده و در مواردی با سرویس مشکل رفع خواهد شد ولی در بعضی از موارد هم مانند نفوذ آب در گوشی های موبایل‌، برای تعمیر کامل گوشی نیاز به باز شدن آن می‌باشد که این کار نیز باید توسط تعمیرکار موبایل ماهر صورت پذیرد.

تعمیر قطعات موبایل در مشهد

تقریبا میشه این گونه بیان کرد که بیشتر تعمیرات سخت افزاری موبایل وابسته به تعویض قطعه است و موجود بودن قطعه یکی از شروط اصلی در تعمیر شدن موبایل می‌باشد زیرا بسیاری از برندهای متفرقه در بازار دارای قطعات جانبی نبوده و در صورت خرابی، به دلیل نبودن قطعه دیگر گوشی موبایل تعمیر نمی‌شود و تنها راه تعمیر این است که موبایلی دقیقاً با همان مدل و همان سری در بازار پیدا کرده و همان قطعه معیوب را از گوشی دیگر برداشته و جایگزین در موبایل مشتری گردد.

تعمیر گوشی در مشهد - قطعات موبایل در مشهدپ
باز کردن انواع گوشی برای بررسی عیب قطعات

در زیر به بررسی و بیان تعمیر قطعات مختلف موبایل در مشهد پرداخته ایم.

تعمیر تاچ و ال سی دی موبایل در مشهد

یکی از رایج مشکلات در انواع موبایل‌ها، شکستگی تاچ ال سی دی و یا خرابی تاچ است که معمولا باید تاچ ال سی دی موبایل عوض شود ولی در بعضی مواقع شکستگی کم بوده و احتمال دارد با تعمیر ال سی دی دوباره تاچ ال سی دی شروع به کار کند. البته تعمیر تاچ ال سی دی را بعضی از تعمیرکاران موبایل آموزش ندیده‌اند زیرا کار بسیار حساس و تخصصی بوده و دستگاه‌های بسیار مخصوصی برای این کار باید داشته باشند و ریسک شکستگی بسیار بالایی برای تاچ ال سی دی وجود دارد که اغلب قبل از انجام تعمیر در این مورد با مشتری درباره ریسک این کار صحبت خواهد شد. در مرکز تخصصی تعمیر موبایل کاوش، تعمیر و تعویض تاچ ال سی دی انواع گوشی سامسونگ، آیفون، شیائومی، هوآوی به صورت کاملا حرفه‌ای و تخصصی انجام می‌شود.

 این نکته را باید در نظر داشت که تاچ ال سی دی های موجود در بازار دارای انواع کیفیت‌ با قیمت‌های متفاوت هستند و از این رو باید قبل از تعویض تاچ ال سی دی تعیین نمایید که از چه نوع تاچ ال سی دی برای گوشی استفاده شود زیرا قیمت‌های متفاوتی برای مشتری خواهد داشت.

 پیشنهاد ما این است که حتماً از تاچ ال سی دی‌های اورجینال برای تعمیر موبایل خود استفاده نمایید تا خیالتان راحت باشد که هیچ مشکلی پیش نخواهد آمد.

تعمیر تاچ ال سی دی
تعویض و تعمیر تاچ ال سی دی موبایل در مشهد


نکته ضروری که باید در نظر داشته باشید بعد از تعویض تاچ ال سی دی حداقل ۵ ساعت پس از آن گلس بر روی آن نصب نشود و پیشنهاد می‌کنیم بگذارید ۲۴ ساعت از تعویض تاچ ال سی دی بگذرد و سپس گلس بر روی تاچ گوشی نصب نمایید.

تعمیر سوکت شارژ موبایل در مشهد

یکی دیگر از متداول‌ترین مشکلات در موبایل های هوشمند، خرابی سوکت شارژ است که بیشتر به دلیل استفاده غیر اصولی و نامناسب افراد از گوشی خود می باشد. این خرابی بیشتر به این خاطر است که تلفن به شارژ بوده و در همین حالت از آن استفاده می‌شود و با تکان خوردن مکرر دست، سوکت شارژ موبایل لق شده و با مشکل بزرگ خرابی سوکت شارژ مواجه می‌شوند. تعمیرکاران حرفه‌ای مجموعه موبایل کاوش به راحتی می‌توانند سوکت شارژ انواع برندهای سامسونگ، اپل، شیائومی، هوآوی را در کمترین زمان انجام دهند.

نکته ای  که باید توجه کنید این است که اگر تعمیر سوکت شارژ موبایل در مشهد را انجام می‌دهید دقت کنید که تعمیر قسمت انتقال اطلاعات موبایل به کامپیوتر را در سوکت شارژ توسط تعمیرکار به درستی انجام داده شده باشد. زیرا اگر پایه‌های دیتای سوکت شارژ به درستی نصب نشده باشد زمانی که فلش به گوشی متصل کنید ، فلش خوانده نمیشود و اگر به لپ تاپ یا کامپیوتر متصل می‌کنید فقط برای شما نشان می‌دهد که گوشی شما در حال شارژ شدن است و هیچ داده‌ای را نمی‌توانید از موبایل به لپ تاپ انتقال دهید. از این بابت لازم است که در هنگام دریافت گوشی پس از تعمیر، این تست را حتماً  انجام دهید تا به خاطر تعویض دوره سوکت شارژ متحمل هزینه اضافی نشوید.

تعمیر دکمه‌های پاور و صدا موبایل در مشهد

یکی دیگر از مشکلات رایج در تلفن همراه، خرابی دکمه پاور و یا صدا بوده که اگر خرابی زیاد نباشد قابل تعمیر است ولی بهتر است در صورت درست کار نکردن دکمه‌ها،  دکمه ها تعویض گردند. البته در بعضی از گوشی‌ها فلت دکمه پاور با فلت دکمه صدا یکی بوده و در بعضی از موبایل‌ها جداگانه است. برای تعویض فلت پاور انواع گوشی و برندهای سامسونگ، اپل، شیائومی، هوآوی می‌توانید از تعمیرات موبایل کاوش در مشهد کمک بگیرید.

تعویض باتری موبایل در مشهد

حتماً شما نیز با مشکل باتری موبایل مواجه شده‌اید. باتری بیشتر موبایل‌ها اگر درست استفاده کنید حداکثر ۴ سال مفید عمر خواهند کرد و پس از آن باید باتری را تعویض کرد. نحوه استفاده صحیح باتری به این شکل است که زمانی شارژ به ۲۰ درصد رسید گوشی را به شارژ زده و پس از رسیدن به ۸۰ درصد گوشی را از شارژ بکشید و هنگام شارژ شدن باتری گوشی از موبایل استفاده نکنید همچنین در نظر داشته باشید هر یک ماه یک بار بگذارید شارژ باتری گوشی‌تان کامل صفر شده و پس از خاموش شدن کامل آن را به شارژ بزنید تا به ۱۰۰ درصد برسید این روش باعث خواهد شد که طول عمر باتری گوشی بیشتر شود.

تعویض باتری موبایل
عیب یابی و تعویض باتری گوشی هوشمند در مشهد


باتری‌های موبایل به دو صورت باتری داخلی و باتری خارجی می باشند که در مورد باتری خارجی می توانید باتری اورجینال را خریده و به راحتی خودتان آن را تعویض نمایید. البته در بیشتر گوشی‌های جدید و هوشمند دیگر از باتری خارجی استفاده نشده و باتری داخلی جایگزین آن شده است به همین دلیل گوشی باید حتماً باز شود تا باتری عوض گردد.
در نظر داشته باشید که باتری‌های اورجینال موجود در بازار اکثراً از کشور چین بوده و حداکثر یک سال گارانتی دارند و اگر درست استفاده کنید تا دو الی سه سال نیز عمر می‌کند.

تعمیر آی سی های موبایل در مشهد

 موبایل‌ها از قسمت‌های الکترونیکی مختلفی تشکیل شده اند، یکی از این قسمت‌های مهم، آی‌سی‌ها می‌باشند که اغلب به خاطر استفاده زیاد از موبایل و نوسانات برق، گرم شده و در نتیجه باعث خرابی و سوختن آی‌سی موبایل می شود، در  چینین مواقعی باید حتما به یک تعمیرکار موبایل ماهر مراجعه کرد، چون تعمیر و تعویض آی سی کاملاً تخصصی می‌باشد.

تعمیر نرم افزاری موبایل اندرویدی در مشهد

فروشگاه کاوش علاوه بر تعمیرات سخت افزاری کلیه تعمیرات نرم افزاری در مشهد را نیز برای تمامی برندهای گوشی انجام می‌دهد.

مشکل فراموشی رمز ورود موبایل

 یکی از شایع ترین مشکلات نرم افزاری گوشی های هوشمند برای افراد، فراموش کردن رمز ورود به موبایل است که با اف آر پی (FRP) زدن این مشکل قابل حل می‌باشد.

فلش خوردن یا فلش زدن گوشی

 یکی دیگر از مشکلات عمده نرم افزاری نیاز به فلش شدن گوش موبایل می باشد. با فلش کردن توسط باکس‌های مخصوص موبایل‌های اندروید، بسیاری از مشکلات نرم افزاری گوشی حل خواهد شد.

دیگر مشکلات نرم افزاری همچون ساخت اکانت گوگل برای اندروید، آنلاک کردن شبکه و ترمیم شبکه، آپدیت اندروید و تغیر اکانت های گوشی، ذخیره سازی اطلاعات، رجیستری گوشی نیز  به راحتی توسط مهندسین و متخصصین کاوش آنلاین قابل رفع می باشد.

مشکل نمایش لوگو سیستم عامل و ماندن در این حالت

یکی دیگر از مشکلات رایج گوشی های هوشمند، گیر کردن گوشی در حالت نمایش لوگو سیستم عامل در هنگام روشن شدن است که در این صورت به احتمال زیاد هارد گوشی خراب بوده و باید بررسی شود.

تعمیر گوشی ایفون و اندروید در مشهد
تعمیر تخصصی انواع گوشی با سیستم عامل اندروید و IOS

تعمیر نرم افزاری موبایل آیفون ( اپل) در مشهد

در موبایل‌های شرکت اپل ( آیفون ) به دلیل استفاده از سیستم عامل ios ،  روند تعمیرات نرم افزاری کاملاً متفاوت با اندروید است زیرا این سیستم عامل بسیار منحصر به فرد بوده و بسیاری از تعمیرکاران در این زمینه تخصصی نداشته و فقط متخصص گوشی‌های اندروید می باشند  و همچنین دستگاه‌های مخصوص تعمیرات نرم افزار گوشی آیفون را ندارند.

 از این رو اگر به مشکلاتی همچون ذخیره اطلاعات، ریست فکتوری، ایجاد ایکلود و یا حذف آیکلود خرید نرم افزارهای اپل، آپدیت نسخه ios، رجیستری گوشی و … مواجه شدید، می‌توانید برای تعمیر نرم افزاری موبایل در مشهد به کاوش آنلاین مراجعه نمایید تا کلیه مشکلات نرم افزاری گوشی اپل خود را رفع نمایید. موارد گفته شده برای تعمیر ای پد در مشهد نیز همین گونه هست و فرق خاصی با گوشی‌های آیفون نخواهد کرد.

تعمیر گوشی موبایل بهتر است یا خرید گوشی نو؟

با توجه به اینکه گوشی شما چه ایراداتی دارد و این که به چه اندازه اطلاعات شما ضروری و حیاتی بوده می‌توانید تصمیم به تعمیر بگیرید یا آن را تعویض نمایید. زیرا اگر قسمتی از موبایل شما به مشکل خورده باشد که قابلیت تعمیر دارد با هزینه‌ای بسیار کم‌تر از گوشی نو می‌شود گوشی هوشمند را تعمیر و از آن استفاده کرد ولی در مواقعی که گوشی دچار چندین ایراد اساسی شده و سرجمع برای تعمیر کل قسمت‌ها،  باید هزینه‌ای نزدیک به یک گوشی نو پرداخت کرد، در این صورت خرید گوشی نو معقول‌تر و منطقی‌تر خواهد بود.

 در مجموعه باید نسبت ارزش گوشی و هزینه تعمیر را با گوشی نو مقایسه کنید و هر کدام که به نفعتان بود همان کار را انجام دهید.

تعمیر گوشی
مقایسه تعمیر یا تعویض گوشی در مشهد

در بعضی از مواقع اطلاعات گوشی شما بسیار با ارزش بوده، در این صورت پیشنهاد می‌کنیم تا جایی که بتوانید اطلاعات را از گوشی برداشته و گوشی را تعمیر نمایید و پس از آن گوشی جدید بخرید.

در بعضی از مواقع نیز هزینه تعمیر شاید پایین باشد ولی گوشی هوشمند آنقدر قدیمی شده است که بهتر است از گوشی هوشمند جدیدتر استفاده شود.

اگر گوشی دچار آب‌خوردگی زیاد و یا ضرب خوردگی شدید باشد پیشنهاد می‌کنیم آن را تعمیر نکنید زیرا به احتمال زیاد چند وقت دیگر قسمت دیگر گوشی دچار مشکل شده و هزینه دو چندانی برایتان به وجود می‌آورد و خرید گوشی جدید برای شما مناسب‌تر خواهد بود.

قیمت تعمیر موبایل در مشهد

قیمت تعمیر موبایل به این راحتی قابل تشخیص نیست. ابتدا موبایل باید توسط تعمیرکار متخصص بررسی شود و پس از پیدا کردن ایراد و استعلام قیمت قطعه مورد نظر از بازار می‌توان هزینه تعمیر را بدست آورد. (به دلیل سختی و آسانی در باز و بسته کردن گوشی‌ها، یکسری از گوشی‌ها از دستمزد بالاتری برخوردار هستند).

 باید در نظر داشته باشید اگر گوشی شما دارای گارانتی‌ معتبر باشد ابتدا باید به مجموعه گارانتی دهنده مراجعه نماید. اگر آنجا مشکل بر طرف نشد می‌توانید برای تعمیر گوشی موبایل در مشهد به مرکز تخصصی تعمیرات موبایل کاوش مراجعه نمایید.

در نظر داشته باشید تعمیر گوشی اپل در مشهد یا تعمیر گوشی آیفون در مشهد نسبت به تعمیر گوشی اندروید در مشهد به دلیل سختی و گوشی آیفون از هزینه و دستمزد بیشتر معمولاً برخوردار بوده است.‌

تعمیر موبایل در مشهد با گارانتی و ضمانت

فروشگاه کاوش آنلاین به دلیل تجربه و مهارت بسیار بالا در زمینه تعمیر تلفن همراه در مشهد و تعمیر تبلت در مشهد تمامی تعمیرات خود را با گارانتی انجام خواهد داد.

یک پاسخ به “تعمیر موبایل در مشهد”

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *